Atorpat
What ever ooze from that thing, you call mind!
آخرالزمان

آخر الزمان٬ چیزیه که یه چند وقته دارم بهش فکر می کنم. چیزایی که بهش میگن نشانه٬ چیزایی که بهش میگن علائم ظهور منجی. تفکر های مختلف در باره این موجود و نقش هر انسان در این شرایط. عدالت وبی عدالتی٬ فقر و ثروت٬ اخلاق و ... . واقعا آیا میشه توی این دنیای لعنتی به چیزی اطمینان داشت؟ چی درسته؟ کی شیطانه؟

امروز یه چیزی شنیدم که برام جالب بود. یه خواننده آمریکایی هستش که ظاهرا هم یه جورایی شیطون پرسته. سبک کارش رو نمیدونم ولی یه چیزی تو مایه های "Heavy Metal" باید باشه. توی فیلم بولینگ برای کلمباین ٬ مایکل مور باهاش صحبت میکنه. بهش میگه این بچه ها با تاثیر از تو این کارا رو کردن. اون بر میگرده میگه این کارا رو من بهشون نگفتم انجام بدن. اونا خودشون می خوان اینجوری باشن خودشون می خوان ابن کارها رو بکنند. و نکته جالبی که هست اینه که اومده وقتی از شیطون می پرسند چرا این آدمها رو فریب دادی همین رو میگه. نظر تو چیه؟ به هر صورت اینها یه دسته از آدمها هستند.

یادمه قبلا ٬چندین سال پیش با این اسم آشنا شدم. اون روز یه جایی چند نفر داشتند در مورد کسی صحبت می کردن. می شناختمش٬ پس توجهم جلب شد. (چیزی که یادمه اونو یه ادم مذهبی و متدین می دونستم. البته خیلی عادی نبود ٬ ولی خیلی مهربون بود. من دوستش داشتم چون به نظرم یه جورایی قهرمان می اومد. ولی چند وقتی بود ندیده بودمش.). یادمه موقعی که یکیشون داشت به بقیه میگفت عضو ا.ن گروه شده نگرانی و ترس عجیبی توی چهرش دیدم. به نظر من که چیزه بدی نیومد٬ یه اسمه متعارف .ولی وقتی رسیدم خونه بلافاصله از بابام پرسیدم : بابا حجتیه چه گروهیه؟ اون اول از دلیل سوالم پرسید. بعد گفتش که گروهیه که اعتقاد دارند برای نزدیک شدن منجی باید راه بروز نشانه های آخرالزمان رو باز کنیم. این دسته هم گروه دیگری از آدما تو آخرالزمانند.

یه عده دیگه هم که همه می شناسیم. میگن آخرالزمان در هر صورت با نزدیک شدن این نشانه ها رخ میده ولی وظیفه ما همون وظیفه همیشگیه٬ مبارزه با بدی و در واقع عقب انداختن این نشانه ها٬ و باید تا آخر درهمین راه باشیم.

نمی دونم ولی واقعا اینکه کی درست میگه سخته. به نظرم یه جورایی هر دوتا نظریه می لنگه و تهش روی هواست. تازه این شرایطیه که گروه اول و عده ای رو که اصلا این چیزا رو قبول ندارند کنار بگذاری. به نظر من گروه دوم یه سری مشکلات بنیادی دارند٬ ولی دسته سوم هم جوبهای بدی زدند. اگه خواستید نظر بدید. اگه فرصت شد این مطلب رو تکمیل می کنم.


1 Comments:
Anonymous ناشناس said...
zamoon zamoone
akhare o avvalesh k farghi nadare
mage emrooz ba dirooz farghi dare?